maandag 5 november 2012

Fair: Brocante in de kerk

Gisteren stonden we op de fair:
 "Brocante in de kerk"in Edam.
Wat een prachtige fair was dit!!!!

Er stonden ca 45 kramen met de mooiste brocante.
De fair werd druk bezocht.

Voordat de fair van start ging heb ik snel nog wat foto's gemaakt van onze kraam.
Ik had meer foto's gemaakt, maar er zijn helaas ook een paar mislukt.

Zo hebben jullie een impressie van hoe de kraam er uit zag.

Eigenlijk wou ik meer spullen mee nemen.
 Helaas bleek onze auto te klein.

Vol is vol.


Dit is de zijkant van onze kraam.
Deze hadden we ingericht met oud linnengoed.


Aan de kapstok hangen oude nachthemden, een bruidssluier met een door mij gemaakt rozendiadeem.

Een paar lange onderbroeken met lint en kantjes. 

Een corsethemdje met prachtig kant, enz.


Een romantisch hoekje op de kraam....


Twee oude vintage jurkjes....


Op het tafeltje voor de kraam staan enkele oude perronmandjes, een rond mandje en handspiegel...



Leuke doosjes en lief rozen blikje....


Mooie oud paspoplijfje, een mandje vol met oude kanten kraagjes...


Etagére met daar op enkele sfeerlichtjes, labels en bundeltjes kleine kaarsjes...



Deze sfeerlichtjes heb ik op veler verzoek weer gemaakt.
Ze blijven speciaal...




Bruintje Beer...


Een bak vol engeltjes....


Vleugeltjes met engelenlabel...


Dit waren de foto's van onze kraam.

Ik zit nog na te genieten van deze mooie dag.

Veel leuke mensen ontmoet en gezellige gesprekken gehad.

Ook een compliment voor de organisatie van de fair, perfect allemaal!!!!
Zeker voor herhaling!!!

Liefs, Geartsje