woensdag 15 juni 2016

(HOEDEN)DOZEN


Ik hou van knutselen. Lekker prutsen...

Het liefst werk ik met stoffen, papier, hout en verf...

Het creatief bezig zijn geeft me ook een soort ontspanning.
Al knutselend komt er meestal wel iets moois uit m'n handen.

Door soms even niet goed op te letten ontstaat er een uniek item. 
Op die manier kwam ook de doos "MODE" tot stand.

Het was eigenlijk mijn bedoeling om de modeprent op een doos met een grotere afmeting te plakken.

Maar voor ik het in de gaten kreeg, had ik de modeprent op een doosje geplakt met een te klein formaat. 
En tja, hoe ga je dat dan oplossen? 

Ik had het plaatje weer van de doos af kunnen scheuren....

Want hoe stom lijkt het als je het deksel op de doos doet? 
De dames in hun mooie jurken hebben dan immers geen hoofd meer...

Ik heb het "foutje" recht gezet door de rand van het deksel extra te voorzien van de dameshoofden met hun prachtige en sierlijke hoeden. 
En kijk hoe leuk deze oplossing is geworden? 


De doos is inmiddels verkocht aan een lieve klant die er vast en zeker een mooie plek voor heeft gevonden. 







Liefs, Geartsje